Vilkår og Betingelser

Her på siden finder du betingelser og vilkår du som kunde hos E-scarf.dk skal acceptere før et køb. Du finder desuden informationer om, hvor du skal returnere tørklæder og din returret.


Definitioner af aftalens parter

“Køber” anvendes om den fysiske person, som hovedsagelig handler uden for sit erhverv og som ved afgivelse af en bestilling til E-scarf.dk afgiver et tilbud om køb og levering af bestemte varer. “E-scarf.dk” anvendes i det følgende både om den fysiske eller juridiske person, som ved ordrebekræftelse accepterer købers bestilling og sælger de bestilte varer, og om den hjemmeside hvorfra varer præsenteres og bestilles.



Produktinformation

Vi gør vores yderste for at viderebringe alle oplysninger om produkternes hovedkarakteristika i form af tekniske oplysninger, som stammer fra partnere og producenter og i form af billeder af produkter. Billederne er ikke kontraktuelle og vi kan ligeledes ikke holdes ansvarlige for oplysninger i produktbeskrivelser og specifikationer som stammer fra vores leverandører.



Salgs- og leveringsbetingelser

Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og os (E-scarf.dk). Vi indestår for, at varerne opfylder kravene til CE-mærkning.


Risikoen for varerne: Risikoen for varer købt i E-scarf.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet. Alle priser i E-scarf.dk - på web-adressen http://e-scarf.dk er inkl. moms. E-scarf.dk modtager følgende kreditkort: Dankort, Visa/Dankort, D-dankort samt internationale betalingskort som Mastercard, Maestro, Visa, Visa electron og JCB



Fortrydelsesret

Ved fjernsalg ydes der i iht. Forbrugeraftaleloven 14 dages fortrydelsesret (kun ved forbrugerkøb) samt en rimelig tid til at sende varen retur.

Ved udøvelse af fortrydelsesretten skal du returnere varen til os senest 14 dage efter modtagelse af varen, du kan også vælge at fortryde købet ved at nægte at modtage varen. Dermed har du som forbruger 14 dage til at fortryde købet og herefter 14 dage til at returnere varen. Det er altid en god idé at kontakte os, inden du sender varen tilbage, så kan evt. misforståelser blive taget i opløbet. Medsend altid forklaring med henvisning til hvornår varen er købt, så vi ved, hvad vi skal stille op med en eventuel returforsendelse. Det er ikke nok at have sendt en mail, eller henvise til en mail.

Som forbruger kan du fortryde et køb, selvom varen er blevet brugt. En vare anses som brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik. Hvis varen er brugt, skal der laves en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. En evt. værdiforringelse af varen refunderes ikke.



Når du fortryder købet tilbagebetales beløbet ved en overførsel til din bank når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes. Vedlæg altid kopi af faktura med angivelse af at fortrydelsesretten ønskes udnyttet samt konto nummer hvortil købesummen kan overøres. Varer der returneres på efterkrav nægtes modtagelse, og fragtomkostninger refunderes ikke.



Der ydes ingen fortrydelsesret i følgende situationer:
- Hvis varen ikke er i væsentlig samme stand som ved modtagelsen.
- Der ydes ingen fortrydelsesret ved handelskøb (B2B/erhverv).
Varen sendes til:


E-scarf.dk

Webfaktor

Birke Alle 12

9200 Aalborg SV



Reklamation


Ved forbrugerkøb gives der efter Købelovens bestemmelser herom en reklamationsret på 24 måneder på alle varer (12 mdr. ved handelskøb). Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet der var tilstede ved levering, men som først har manifesteret sig i indtil 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adærd. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig i forbruger køb. I handelskøb kræves straks en reklamation. Reklamationsret er ikke det samme som garanti, og det er ikke alle fejl der vil kun blive udbedret via reklamationsretten.

Når du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til os på følgende adresse:

E-scarf.dk

Webfaktor

Birke Alle 12

9200 Aalborg SV



NB: Når du returnerer varen bedes du venligst vedlægge en kort, præcis og fyldestgørende fejlbeskrivelse samt en kopi af din faktura. Såfremt ovenstående ikke iagttages forbeholder vi os retten til at sende pakken retur for købers regning. Husk at emballere denne forsvarligt. Inden du sender varen til os skal du kontakte os pr. mail, så vi kan sikre os at du er bekendt med dette.




Forsendelse

Leveringstidspunkt og transport: Levering af varer fra E-scarf.dk anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker inden for 1-3 hverdage. Alle priser for levering fremgår ved bestilling.


Hvis du herefter fortryder købet, og sender tørklæder retur, vil du selv skulle afholde udgifterne til forsendelse. Ved fragt til udlandet er gebyret ligeledes større alt efter hvilket land det drejer sig om.


E-scarf.dk benytter sig af Post Danmark til at levere dine bestillinger. Alle varer i vores webshop er modeller, såremt ikke andet er opgivet, vi har liggende på lager. Dette betyder, at vi sender din bestilling 1-3 dage efter, at vi har modtaget den pågældende ordre. Dette forudsætter dog, at Post Danmark overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer.


E-scarf.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender E-scarf.dk naturligvis en ny leverance uden beregning. Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Post Danmarks målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilælde kan vare 2 dage.


Forbehold

Forbehold for ændringerdeside.dk forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der gælder for dette website. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret om der er sket ændringer. E-scarf.dk er en webshop, der opfordrer til tilbud. Priser og tørklæder er derfor ikke ment som tilbud, mens som opfordringer til tilbud. Når der er afgivet en ordre accepterer vi det tilbud, der kommer fra kunden. E-scarf.dk tager med andre ord forbehold for udsolgte varer samt forkerte priser.



Copyright

Alle billeder og tekst på dette website tilhører e-scarf.dk eller vores leverandøer.



Misbrug

Misbrug af E-scarf.dk kan medføre politianmeldelse.



Betalingsbetingelser

E-scarf.dk modtager følgende kreditkort: Dankort, Visa/Dankort, E-dankort samt internationale betalingskort som Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron og JCB.

Betalinger bliver færst trukket, når varen afsendes.


E-scarf.dk arbejder sammen med Magentohotel som er host af webshoppen. Magentohotel er et top professionelt firma, der hoster webshops, websites og andre løsninger for både firmaer og private. Deres sikkerhed er i top.

Vi bruger cookies

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre.

Læs mere om hvordan vi bruger cookies på E-scarf.

Acceptér